кафедра іноземної філології

Склад методичного об’єднання:

  • Заступник директора з іноземних мов – Гребеножко Ольга Володимирівна 
  • Керівник методичного об’єднання вчителів іноземної мови – Литовченко Юлія Василівна


Якісний склад учителів англійської та німецької  мови:

  • Вчителі першої категорії –  6
  • Вчителі другої категорії - 1
  • Молодий спеціаліст - 1
  • Вчителі вищої категорії –  14
  • Старший учитель -  4
  • Вчителів-методистів –  4
         Вчителів, нагороджених знаком «Відмінник освіти України»  - 1

Кафедра англійської мови

   Бондаренко Юлія Вікторівна
    Вакуляк Світлана Анатоліївна
    Возіян Ольга Володимирівна
    Володько Олена Олегівна
    Годунова Ірина Анатоліївна
    Гребеножко Ольга Володимирівна
    Єфімайнова Олена Станіславівна
    Кузнєцова Галина Іванівна
    Лебєдєва Любов Володимирівна
    Логвиненко Наталія Сергіївна
    Литовченко Юлія Василівна
    Маслєннікова Катерина Павлівна
    Мельник Леся Вікторівна
    Мирошниченко Олеся Сергіївна
    Надточій Вікторія Сергіївна
    Олекса Вікторія Віталіївна
    Олійник Наталя Олегівна
    Остапенко Руслана Володимирівна
    Погибенко Жанна Григорівна
    Родичева Олена Анатоліївна
    Саакянц Ірина Пилипівна 
    Фінік Тетяна Іванівна


Тема, над якою працюють вчителі методичного обєднання

Формування та реалізація соціокультурного та соціолінгвістичного аспектів навчання іноземної мови як чинник адаптації особистості в добу глобалізації

            • Підвищення ефективності уроку іноземної мови через використання сучасних навчальних технології, націлених на формування комунікативної компетенції учнів.
            • Підвищення якості знань учнів на основі впровадження нових стратегій навчання, використання автентичних матеріалів та сучасних навчально-методичних комплексів (НМК).
            • Особистісно – орієнтоване навчання – запорука розумового розвитку й гармонійного вдосконалення особистості. Технологія модульного навчання як складова особистісно – орієнтованого навчання. 

В новому 2021-2022 навчальному році планується:

  •        Проводження роботи на проблемою МО
  •        Удосконалення методики проведення різних типів уроків, в тому числі нетрадиційних та інтегрованих.
  •       Стимулювання  навчальної активність учнів на уроках шляхом застосування проблемних  та пошукових форм навчальної діяльності учнів.
  •   Створення умов для  соціокультурного спрямування процесу навчання, досягнення виховної, загальноосвітньої та розвивальної функції іноземної мови як шкільного предмету.
  •   Забезпечити комплексність уроків  через збалансоване та раціональне поєднання усіх аспектів мовленнєвої  діяльності учнів та міжпредметні зв’язки.
  •       Продовження самоосвітньої роботи вчителя шляхом виконання перспективних планів самоосвіти.
  •       Посилення  роботи з обдарованими дітьми.
  •       Поповнення  матеріально-технічної бази кабінетів іноземної мови
  •       Перед атестаційна підготовка вчителів. Проходження курсів підвищення кваліфікації.
  •     Комп'ютеризація навчання та впровадження передових технологій навчання з урахуванням концепцій нової української школи .

Реалізація соціокультурного та соціолінгвістичного аспектів навчання англійській мові як чинник адаптації особистості в добу глобалізації

  • Новітні методики та технології у викладанні англійської мови у класній та позакласній роботі як шлях  активізації  здобуття знань і розвитку творчих здібностей учнів.Інтегрований та системно-практичний підхід викладання іноземних мов як засіб формування ключових компетенцій учнів.
  • Формування соціальної  компетенції та соціокультурної компетенції учнів на уроках англійської мови та в позаурочний час як засіб підвищення мотивації до здобуття знань.
  • Підвищення ефективності уроку іноземної мови через використання сучасних навчальних технології, націлених на формування комунікативної компетенції учнів.
  • Підвищення якості знань учнів на основі впровадження нових стратегій навчання, використання автентичних матеріалів та сучасних навчально-методичних комплексів (НМК).
  • Особистісно – орієнтоване навчання – запорука розумового розвитку й гармонійного вдосконалення особистості. Технологія модульного навчання як складова особистісно – орієнтованого навчання.