Загальна інформація

Гімназія № 267 є власністю територіальної громади м. Києва.
Гімназія розпочала свою діяльність 1 вересня 1987 року як середня загальноосвітня школа з російською мовою навчання, статус гімназії школа отримала у серпні 2007 року.

У цей час навчальний заклад є загальноосвітнім закладом з поглибленим вивченням іноземних мов, у закладі створена  своя символіка (корпоративний герб, прапор, гімн, грамота, щоденник),  сайт,  відкрито музей історії гімназії.                                       

Гімназія - заклад освіти, що забезпечує потреби громадян, суспільства і держави у загальній середній освіті.

У своїй діяльності гімназія керується Конституцією України, законом України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", іншими законодавчими актами України, наказами Міністерства освіти і науки, інших центральних органів виконавчої влади, та Статутом школи.


Місія гімназії:

  • розвиток здібностей і талантів учнів;
  • сприяння збереженню їхнього фізичного, інтелектуального, морального та психічного здоров'я.

Провідна ідея – розвиток здібностей, обдарувань і талантів дітей, відродження, примноження інтелектуального потенціалу держави, здобуття учнями знань понад обов’язковий загальноосвітній рівень, активне застосування освітніх інновацій для підготовки конкурентно спроможного випускника.


Концепція розвитку гімназії – школа європейського рівня.
Школа європейського рівня - це освітній заклад, який постійно навчається і постійно розвивається.
Гімназії №267 м. Києва – загальноосвітній навчальний заклад ІІ –ІІІ ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов (англійської), відноситься до філологічного профілю, з застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій, що забезпечує науково-теоретичну, гуманітарну, загальнокультурну підготовку обдарованих і здібних дітей.
Початкова школа має про гімназійні класи в складі гімназії №267 з метою задоволення запитів батьків у поглибленому вивченні іноземної мови, вивчення курсу інформатики, у застосуванні інформаційних технологій з метою підготовки до конкурсного відбору у гімназійні класи.

Стратегія  розвитку гімназії 


Пріоритети:
  • підвищення якості освітніх послуг;
  • функціонування старшої школи як профільної;
  • формування у школярів базових цінностей;
  • розвиток комунікативної компетентності;
  • підвищення рівня навчальних досягнень;
  • культурне дозвілля.


Тенденції:
  • опановування іноземними мовами;
  • демократизація;
  • інформатизація;
  • відкритість;
  • безперервність освіти;
  • трансформація у сферу послуг.

Конкурентні переваги:
  • висококваліфікований педагогічний колектив;
  • досконале вивчення іноземних мов (англійська, німецька, французька мови);
  • плідна робота учнівського самоврядування;
  •  високі показники районних та міських олімпіад, захисту науково - дослідницьких робіт Малої академії наук;
  • високі результати зовнішнього незалежного оцінювання;
  • розгалужена структура виховної роботи;
  • авторські програми курсів;
  • співпраця з вищими навчальними закладами міста Києва;
  • міжнародні зв’язки;
  • вдале розташування у мікрорайоні, наближеність до лінії метрополітену.
     

Громадське самоврядування:

  • загальні збори;
  • рада гімназії;
  • батьківська рада;
  • піклувальна рада;
  • педагогічна рада;
  • науково - методична рада;
  • рада старшокласників.
     

Учнівське самоврядування

  • рада старшокласників;
  • парламент учнівського самоврядування.

Міжнародне співробітництво

(мовленнєва практика, телемости, проєктна діяльність, туристські поїздки,  діалог культур)
З великим задоволенням відвідали:

  • Швейцарію,
  • Англію,
  • Австрію,
  • Чехію,
  • Словакію,
  • Болгарію,
  • Італію,
  • Польщу,
  • Туреччину,
  • Словенію,
  • Ізраїль